Come on pretty mama

Har varit hemma ett tag nu, har tre timmars hål (1,5 timme kvar nu då), halv fyra är det högskoleinfo ang de nya reglerna. Jag har ingen aning vad jag ska söka nästa år! Fasen vad svårt! Vad vill jag bli? Äh, det får bli en senare fråga..hm. Seg dag med två långlektioner på morgon sen ingenting förrän tre i normalt fall men nu är det ju info så.. Men liksom ändå. Hål mellan 12.20 - 15.00. Det är fan inte roligt, men bra med tid för plugg. Ska tydligen vara med på gymnasiemässan i Vansbro imorn också, blev tillfrågad helt random. Representera programmet med tråkiga låtar det ger ju ett gott första intryck eller hur? Men äh, bättre det än att sitta hemma o plugga tycker jag! Nepp, nu ska jag luta mig tillbaka, lyssna på Kokomo (Beach Boys), stoppa i mig lite godis och dricka en stor kopp cappuccino! See ya

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0