and then one day i sat in hyjal.......

and gamemaster Leeroy comes up n' he's all like; "Hey, I thought I told you!", n' I'm like; " Yeah, WHATEVER!"


Hahah, I just lööööve it! Första skoldan idag då, seg men bra. Bestämde låtar till Fighting the Darkness (lokal minifestival, om man ens kan kalla det de, med massa rockband och så. urspr.namn - Malung Midnight Metal), slutade bra tror jag. Pretty Fly For A White Guy, What's Up, 18 And Life och en till som jag inte kommer på vad heter just nu. Jag hade iaf aldrig hört den, men jag ska göra mitt bästa för att göra den! Måste säga att jag är TAGGAD! Vad fan, det är inte ens i malung i år, haha, det är faktiskt i Mora! Lite större publik men jag kommer nog inte slå mitt publikrekord än på ett par år tror jag. Wellwell as Valdemar use to say, vi får väl se hur mycket folk det blir. Ja, alltså detta avangemang sker inte förrän i Mars. Har inte datumet riktigt klart för mig, det återkommer jag med! Eller vad spelar det för roll, who cares när jag och mina klassisar ska spela? Haha! Skojja, jag kanske har någon liten stalker där ute som kollar in min blogg, fb och bdb var dag utan att jag vet och som antagligen skulle känna sig väldigt skyldig när den läste detta. Vad vet jag? Vad vet du? Vad vet vem? Kuka mitä häh? Intressant liv jag har eller hur? Höhö. Nä, göra något vettigt ett tag! See ya

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0