White boy

Härlig dag! Lite segt att sitta i bil länge men vi hade kul! Studion var fett clean (höhö), nämen den var frän! Och så måste jag säga att det finns äckligt mycket fina kläder och ännu finare smycken just nu... Jag hade ju inte pengar att shoppa med så jag fick gå utan smycken idag.. buuuhuu. Nä, jag måste nog låna någons busskort och åka till Borlänge en snabb vända, haha! Vi fick gå in i studion två timmar tidigare så vi kom också hem två timmar tidigare. Gött. Inspelningen var smidig och effektiv och den blev faktiskt riktigt bra i mina öron! Imorn har jag sovmorgon och sen blir det svenska med en av de bästa lärarna (lätt!!) och sen vidare till kyrkan på möte!
Btw. du är ju så otroligt dum i huvudet så det är skrattretande! haha! hur kunde jag tro på dig?



Dagens citat; Vet du, igår hävde jag så mycket tabasco på min mat så det kändes som jag hade gett mig själv en käftsmäll! - Kissii



/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0