What is it? Caught in a mosh!

Stackars min arma moder, ty hon lider och tvinar men jag ser dock ett frö gro långt därinne. Ack att hon icke ser detta själv

Haha, vissa vet verkligen inte vart gränsen går. Säger man nej så är det nej. Iaf när det gäller mig. Har jag sagt nej första gången säger jag garanterat nej den andra gången också, så försök inte. Jag önskar att vissa assholes fick se sig själva så att de faktiskt fattar varför man säger nej, haha.

Är jävligt nöjd med dagen, har fått en massa saker gjorda. Skönt! Börjar bli lite nervös nu också. Har spelning i kyrkan på en rockmässa på onsdag och det känns lite halvklart, menmen, det går säkert bra. Hoppas jag. Jag är inte särskilt religiös men kyrkan här i Malung är ju inte vilket kyrka som helst ju, det är liksom metal church, haha. Och sen är detta inte min första rockmässa heller, långt ifrån. Men första med den här gruppen. Sköna låtar, har en underbar flygel att spela på, sången är vacker och gitarrsoundet mysfaktor 100 typ, så det blir nog fint.



/Nat

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0