skadegläjde, raggarvarv och presenter = bra dag

Vilken superbra dag det har varit, och den är inte slut än! Började dagen med ensemble som gick som smort, hä kling sö fint, sö fint! Allt sitter som ett smäck. Sen fick två av mina närmaste kompisar körkort, wooohooo! Grattis Sandra och Kissii! Fick såklart åkturer med båda två, haha, och tro det eller ej men vi var inte ens i närheten av att krocka eller köra av vägen! Satt faktiskt i bil mer eller mindre från klockan ett till fem. Åkte mest med Sandra, runt runt runt runt Malung! Längtar till min tur!

Sen åkte vi hem till mig på pisspaus och då kom mamma med en bomb; mormor betalar hela resan! Hela resan. Det enda jag behöver bry mig om är shoppingpengar! Ibland är det ju bara för underbart. Åh, jag vill åka nu! Sola, bli brun(are), äta gott, bo lyxigt (mormor är lite petig), upptäcka, möta nya karaktärer, se vackra städer, mästerverk och shoppa lite också, hihi. Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen blir det massa piano tills fingrarna värker!


/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0