No milk today

Neeej, för idag blir det nog ingen barndricka alls, höhö. Ska vara med Sandra och Amanda ikväll och det var väldigt länge sen vi tre dampade med varann. Det betyder alltså att  det kommer blir otroligt mycket damp ikväll som kan leda till svåra cp-anfall.HAHA! Nej, men vi ska väl mysa, käka godis, slinga Sandras hår, kanske kika på någon rulle eller fara till en kompis på kalas. We'll see what the evening brings! Just nu spelar jag massa old stuff däribland Kate Bush. Wft. Jag undrar om jag verkligen kan friskförklara mig... haha. Sen ska jag nog kirra lite amerikanska pannkakor(det är jag bäst på) och kolla på repriser från nattens OS. Have a rock n' roll night y'all!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0