eat it, eat it ,eat it, eat it! coming back coming back

             
Nähä, kvällen blir inte riktigt som planerat så jag ska nog fråga mami om jag får jobba i baren ikväll. Länge sen jag gjorde det nu och jag saknar det faktiskt lite. The lilly-pit night blir av imorn istället. Fick lov idag då, men det känns liksom inte så. Jag ska bara plugga och jobba hela veckan, where's the vacation in that? You don't have to walk out the door and acually go to school, that's the difference. Men påsklovet blir iaf ett riktigt lov och det tackar jag jag-vet-inte-vem för!

 

I slutet av veckan så hoppas jag att jag har jobbat till mig tillräckligt med money för att köpa dessa skor. STÅR DET INTE NAT PÅ DEM SÅ SÄG?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0