Det är kaos i mitt huvud!!

Wtf.
Rockweekend 8-10 juli; Twisted Sister, Skid Row och Deep Purple
Sonisphere 7 augusti; Iron Maiden, Anthrax, Alice Cooper, Slayer, Heaven n' Hell, Iggy and the Stooges, Mötley Crüe
Sweden Rock 9-10-11-12 juni; Guns N' Roses, Aerosmith, Billy Idol, Slayer, W.A.S.P.
Kiss, 12 juni
AC/DC, 3 juni
Peace and Love 28 juni-3 juli;
NOFX, Mastodon (mest för att det är en kul festival)

Hur i helvete ska jag ha råd?! Allt jag har än är en biljett till Sonisphere och det räcker inte för en rocker. Alltså AC/DC..Jag måste. Jag vet inte hur men jag ska. I ska! Det känns som att jag kommer att blir mycket besviken.
jag vill så gärna :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0