Ofattbart

Det är tydligen sorgens tid just nu. Fan, fan, fan säger jag bara.
Tänk när vi först började med vårt band, du med din bas som helst av allt ville göra fräna gamla goa låtar, int nö slik hårdrock, för hä va jöller. Vi som skulle bli stora, vi som var så häftiga.
Tänk den första gången av alla de gånger vi var tillsammans under lågstadiet, alla de gånger vi har varit med gänget och gjort massa bus och repat i garaget. Massa fina minnen.

Och nu har du lämnat oss, för kanske en bättre plats. Jag hoppas du har det bra var du än är Jens.
Och det hoppas jag att du, Henke, också har det. Ni kommer alltid att vara med oss. Alla vi kommer att repa oss men vi kommer aldrig att glömma er.

Skänker alla mina tankar till Jens och Henkes familjer. Vila i frid grabbar.

Jens Lindström 
Henrik Stavås 
3/12 - 10

(artikel)







Kommentarer
Postat av: jennifer

Vi fixar det, vi måste. Jag grät så mycket när jag såg du kramade om Anders, det vart liksom en sån här "shit Anders Och Jens det har ju alltid varit dom" Vi fixar det <3 stora kramar till dig vännen

2010-12-04 @ 10:30:43
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0