may your souls burn in hell

så jävla  förbannad så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Blev skickad till sjukstugan av sjuksystern för att jag har någon klump i halsen. Jodå, uppsvälld halsrot (finns det ens något som heter det?!) och överansträngd hals i allmänhet. Spelning idag, spelning imorn, spelning på fredag och lördag. Sen (om gudarna är med mig) provspelning i London nästa torsdag - allt detta med en dålig hals. Just nu är det enda jag tänker på att jag inte kommer att komma in. För jag suger och är inte alls lika duktig som alla andra. Det är mina tankar.

Svinförbannad på min mormor också. Jävla kärring (ja så får man säga ibland), jag må vara hennes gullebarn men hon är inte min favorit. Hon hajar noll.

Just nu, i några timmar tänker jag ge upp. Ingenting går ändå som det ska. Olyckan vänder? Ja det får vi fan se.



/Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag vet att du är duktig och alla andra, även du borde förstå att du är skit duktig på att sjunga, :) <3

2010-12-07 @ 17:04:45
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0