jag ör så het, så het

Nu står jag här då. Väskanär packad, biljetterna bokade och klara, och en orolig mage. Imorn äre London som gäller. På torsdag är det prov. Kommer jag att klara detta? Kommer jag nå mitt mål sen år tillbaka? Kommer jag klara av konkurrensen? Det är upp till bevis. Jag + London = ensam i detta fall. Helt själv. Jag ska fanimej klara detta!!

Sitter just nu med en trött grabb bredvid mig i soffan. Halsen gör ont också - perfekt tidpunkt. Nej, nu ska jag sluta vara negativ. Jag är awsome, ain't I?

Wish me luck guys, London here we go!

/Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ååå gumman lycka till, hade velat följa med och sett dig och stöttat dig, men du har allt mitt stöd här hemma! Hur länge blir du borta? <3

2010-12-14 @ 21:29:11
URL: http://jeennifeera.blogg.se/
Postat av: Lena

Hörde att det gick jättebra! Kram och Grattis

2010-12-19 @ 20:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0