i'm not black like berry white, no i'm white like frank black is



New years tomorrow and nothing's decided. Eller jo, jag ska vara med Emelie, Kissie och Einar. Lite utav en reunoin, haha. Segar mig idag med men gick iaf upp halv tio - inte dåligt!

För er som inte har sett det (jag var en av dem tills igår så känn er inte ensamma) så kommer freakin, fuckin KORN till Metaltown - awsome!! Fan, det är ju helt sjukt hur mycket bra som kommer till sommarn, men vart fan ska man dra då?

(obs, mina favoriter bland festivalerna hittills)

Metaltown - Korn, Volbeat, Soad

Download Festival (england) - linkin park, avenged sevenfold, rob zombie, soad

Sweden Rock Festival - judas priest, ozzy, rob zombie, joan jett and the blackhearts, whitesnake, saxon, styx, the cult, halloween

HALLÅ?! Help me please, it's going to get worse...

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0