Hello my lover



Låg och kikade på en av tidernas bästa filmer (enligt mig själv såklart) - Robin Hood, prince of thieves. Så awsome. Nya Robin Hood är bra, Russel Crowe är grym men den slår inte den här. "There was a rich man from Nottingham, who tried to cross a river, what a dope, he tripped on a rope, now look at him
shiver!"

Till mina andra favoritfilmer hör också:
typ alla Johnny Depp-filmer
en riddares historia
10 things I hate about you
Rockstar
Pretty Woman
Twilight Serien
Waynes World (1,2)
Remember me
Marie Antoinette
Gladiator
Dirty Dancing
Step up (1,2)

Sen såklart en massa som jag inte kommer på just nu så jag får väl öka på den här efterhand under dagen, haha.

Kommentarer
Postat av: Satanja

Hallååå tjejen!!! Ville bara tipsa dig om att jag lottar ut en assnygg armour-ring från l8nyberg.se. Tävlingen av slutas på nyårsafton, så in och kommentera inlägget om du vill vinna :)

2010-12-27 @ 17:37:58
URL: http://satanja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0