Bad things happen to good people

Sång kvart över freaking åtta imorn, gosh, is he trying to kill me?!
Försöker hålla modet uppe, har pratat med morfar idag och så snart det finns en plats på sjukhemmet här hemma så får han komma hit. Jag kommer att vara där varenda dag. Alla tuffingar har sin ömma punkt och i mitt fall är det just nu min morfar.

Är man så hård att man inte klarar av att släppa ut sina känslor då och då, så är det något som kanske inte står helt rätt till. Släpper man inte ut det, kommer man inte att må bättre heller. Hur svårt det än är.

Dock väljer jag att inte överösa er med all min sorgsenhet men ni vet iaf. Btw, så är nog mina vänner de bästa, jag älskar er och det vet ni!



she's just so bored..

snackade med min underbara grabb för ett tag sen, och jag kan inte säga annat än att jag saknar honom. Sitter och lyssnar på lite mysmusik nu och bara tar det lugnt, ska lägga mig inom en snar framtid också. Now i'm just being boring.

hörz imorn hörrni

/Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas verkligen det blir bättre med din morfar :/ <3 du är bra tjejen!!

2010-12-03 @ 10:42:13
URL: http://jeennifeera.blogg.se/
Postat av: Nat

sv: ja, jag hoppas han får en chans till. detsamma bruden <3

2010-12-03 @ 15:04:44
URL: http://nataliemorravej.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ja nu är det ju bara mest en massa metal! förra året hade dom också dåligt med oldschool rock, men dom kommer säkert dra till med nått stort. det måste dom med tanke på att ozzy, och metallica kommer spela på andra festivaler x)

2010-12-03 @ 17:24:19
URL: http://nelliemikander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0