Bumbibjörnarna och smurfarna

Stackars, stackars nutida barn. Vad är det för jävla smörja de tvingas titta på? Värsta mangaserierna, flashiga robotprogram och övertecnkade versioner av vad vi kolla på som barn? Herregud. Det var då en sak som var tusen gånger bättre förr - barnprogram. Upptäckte detta när jag kikade på nått program med en kompis lilla son förut. Playhouse Disney? I mean really?
Nä, borde vara som förr det är nog långt mycket bättre för barnens hälsa.

Smurfarna, My little pony, Bumbibjörnarna, Sailor Moon, Björnes Magasin, Aladdin, Den lilla sjöjungfrun, Scooby Doo, Familjen Flinta, Trasdockorna m.fl..

Har ni några gamla favvisar?

Kanske inte det rockigaste ämnes men ändå. 
       

/Nat

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trasdockorna hade jag nästan glömt :D Å smurfarna toppen. å om jag ska erkänna så häner det ibland att jag slår på en gammal my little ponny film :P

2010-08-18 @ 22:02:36
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0