and the road becomes my bride

FINALLY! I'm 18 and i feel fuckin awsome! 8/8 är datumet att fylla på alltså, höhö. Natten var fan helgrym! Hela gårdagen också för det delen och fredagen.

Fredagen började med shopping och slutade i kungsan sittandes på en stackars grabbs axlar! Men Crash var lysande som alltid! Men till igår:
Missade Anthrax på grund av enorm kö så det sög men Slayer var grymma! Tom Araya är ju bara för jävla go, så jäkla bra!
Iggy and the stooges blev nästa stop och den gubben rör på sig! Jävlar i min lilla låda, haha. Han ser dock ut som ett cp men han är ju så cool! Vilket ös!
Next up var Alice! Mmm, den gubben alltså. Fyfan vilken känsla det var att få se honom! Jag trodde inte mina ögon, damn Alice Cooper! Tuffaste gamla gubben i världen. Han och Ozzy. Schools out, poison och frankenstein var helt klart bäst!

Och så till finalen; Iron fuckin Maiden. Jag är inget stort Maiden-fan (föredrar Metallica för de som vill veta) men
de var förjävla mäktiga! Påkostad scen vill jag lova! Sjäng för Bruce som fyllde 52 gjorde vi också! Brave New World och Number of the Beast var fan så grymma MEN Fear Of the Dark slår allt. Det var bland det häftigaste jag varit med om! Och hur de där gubbarna omfamnar publiken alltså... Sjukt och obeskrivligt. Känslan man får när 45 000 pers sjunger: FEAR OF THE DARK, FEAR OF THE DARK!!!!, är obeskrivlig

Ska ju kanske tillägga att jag stod längst fram på både maiden och cooper och att det regnade så ini helsike mycket. Lervälling överallt och vatten till vaderna på scenområdet, great. Jag var dyngsur. Trycket på maiden var nästintill olidligt, jag höll på att kolappsa flera gånger -det erkänner jag - men jag är en kämpe och gav mig fan inte! Blåmärken över hela bröstkorgen men det var det värt.

 Ni som inte var där - sorry to say it - NI MISSADE NÅTT.
långt inlägg, i know. But I hope you liked it anyway! Bilder kommer.

/Nat

Kommentarer
Postat av: Ida

Men fyfan, vad det var lera ;)

2010-08-10 @ 19:36:26
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Anonym

skoja inte ;)

2010-08-12 @ 18:09:06
URL: http://nataliemorravej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0