Shit!

Ni får absolut ursäkta mig!! Jag skulle blogga men tydligen så är det jävligt dåligt med datorer där borta. Aja, resan har iaf varit jävligt kul. Underbart att få vara borta ett tag.

Dock vart det en aning kaosartat igår när vi skulle flyga hem på grund av vulkanutbrottet på Island. De stora gas/stoft/ask molnen spred sig väldigt fort och 10 igår morse stängde de alla Storbritanniens flygplatser, 13.00 stängde Danmark sina, 14.00 Norge och 17.15 stängde Sverige sin sista - Arlanda. När vi satt på planet visste de inte om vi skulle få landa i Sverige eller inte. Vi trodde vi skulle få landa i Finland eller Tyskland men efter många om och men fick vi till sisti landa på Arlanda - som sista planet! Vi kom in 17.05 och de stängde som sagt 17.15, vilket var tidigare än väntat.

Det var lite spännande, haha. När vi väl kommit ner på marken och käkat osv. så blev jag intervjuad av TT. Trevligt värre, undrar vart det hamnade. Kan ju ha blivit vilket tidning som helst.

Nu ska jag gå och packa upp lite och käka! Lovar att lägga upp lite bilder och berätta en massa senare! Ciao.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0