Doctor Alibi



NU SNART SLÄPPS DEN! Recensionerna börjar komma igång nu och de är ju inte direkt negativa! Har lyssnat på en del låtar men alla är ju som sagt inte ute än. Åh, herregud så jag längtar! Dessutom är det ju faktiskt också så att han ska på turné nu 2010. Kommer han till Sverige, Norge, Danmark eller Finland så åker jag! Lätt. DET ÄR MIN GUD FÖR FAN!

Några dates är redan släppta och spelning på Rock am Ring i Tyskland blir. Fuck. Man kanske skulle åkt dit om han inte kommer hit då? Nån som hänger på?
Om inte Mohammed kommer till berget får berget komma till Mohammed. Haha. Fyfan vad pepp jag är inför albumet. Det släpps den 6:e i USA och 7:e i U.K. Och jag ska såklart ha Rock Classic SlashPack. Höhö.

Vill ni läsa svenska aftonbladets recension finns den här, vill ni läsa alla andra släppta tourdates, historia, medverkande artister och releasedates kan ni kika in här och vill ni lyssna på några av de släppta låtarna kan ni kolla här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0