Ciao Bella



Ni får ursäkta mitt dåliga bloggande. det har varit lite halvdant I know. Releasen för Slash första riktiga solo-album var idag! Överlycklig Nat? ÖH JA! Så jag mår bra! Hur mår ni?

Fuck yeah, började dagen med fika som sagt sen drog jag och Sanduru till Orrskogen för att kolla på alla fula kläder! Haha. For sedan till henne och tvingade i oss lunch - för lunch måste man äta. BL L L (Charlie the Unicorn 2, eheh). Dålig humör! INTE. Sen kom vi på att vi skulle hälsa på Evelina, så vi cyklade hela vägen till Grimsåker, svinkallt. Men lätt värt det för att få träffa sötnosen!

Har nyss packat klart och jag har en skön känsla i magen. Läste dock att det skulle regna det mesta av veckan... Fast man ska inte lita på det där, mirakel kan ske även om jag inte är troende. Regnar det kan jag shoppa mer, men får mindre bränna. Wtf, vi får väl se. Det ska bli skönt som satan att slippa Malung iaf. 4 sure. Ska försöka blogga lite där nerifrån iaf! Ev. redan imorn från mosters dator, höhö. Men jag ska upp vid fyra så jag kanske ska sova...
Well, goodnight sleep tight and don't let the bed bugs bite you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0