Inget fredagsmyyyyys imorn inte!

Nejnejnej, imorn blir det ferre med my babe Sandra! Hoppas det bli så iaf, you never know for sure. Idag har det varit rolig svenska, pervers kulturhistoria, tråkig matte, konstig ensemble och resten av dagen har gått till plugg. Så nu har jag sovmorgon till 11.15 imorn, gött! Dessutom kanske vi inte har någon historia så jag slutar förmdligen tidigare också. Resten av helgen blir det att umgås med alla som kommer hem till lilla Malung. Det är ju marknad för fan! Ni som inte vet hur det är att bo på en så liten ort som jag gör så kan jag bara säga att det är på de lokala marknaderna (höst och vår) som det verkligen händer något här. Då är det P-A-R-T-Y! Everybody's goin' crazy! Hoppas också att lite andra saker löser sig, menmen, I guess I just have to wait and see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0