Att komma till rätta?

Hejsanhoppsan! Jag är lite seg på att uppdatera men jag tänker skylla på att skolan har börjat! Det känns som att jag är med i 1000 projekt samtidigt, både i och utanför skolan! Men det ska kännas att man lever, eller hur? Dessutom håller vi på med en rolig konsert som kommer att vara på FN-dagen (troligen på Orrskogen, jaa det är så vår folkets park heter i denna lilla håla!). Så vi håller faktiskt på med en hel del bra låtar! 21 Guns, Civil War, Sounds of silence, Unforgiven II, Over the hills ... Mycket bra låtar allihop! OCH från och med idag har vi infört "spritregel" på estet (de andra börjar väl senare antar jag), vilket innebär att varje gång vi går in eller ut ur estetsalen måste vi sprita händerna med alkogel. Sen har vi fått "egna" mickar också (bakterierna sprids faktiskt rätt mycket genom dem), med en fin liten namnlapp på! Mmm, man vill ju inte bli sjuk när det går så mycket allvarliga virus, right? Förutom de estetiska ämnena är jag nöjd med alla mina ämnen faktiskt. Okey,  bortsett från den jävla Kultur- och idéhistorian.... Booooooring! Seröst, den är så onödig! Kolla på tapeten, kan urskilja var kvinnan stod i samhället? NEJ, det kan jag faktiskt inte! Jaja, imorn blir det iaf första gitarrlektionen. Är lite nervös för jag har typ glömt bort allt jag kunde. Inte bra, INTE BRA. Menmen, nu blire film med syrran! See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0