rock n' roll

Tjejer är otroligt elaka människor en del gånger alltså. Fy faan. Dock tjejer är tjejer och vissa gör ju allt för att forma sig efter vad de tror killar vill ha. Inte bra. Inte nog med att de fejkar sitt yttre utseende, men de fejkar också det inre vilket kan leda till något som kanske inte är så bra i slutändan när man vill vara sig själv. Djupa tankar kanske, men man kan inte annat än bli irriterad på vad utseende och attityden nuförtiden. Man har för många "jag" i detta samhälle. Man är en person hemma, en på jobbet/i skolan, en utomlands, en ute på fest....etc. Visst, det kanske man är, men då beter man sig iaf någolunda lika och inte totalt olika vad varje tillfälle. Hmm, det där är konstigt. Jag föredrar i alla fall att vara mig själv och det tänker jag inte ändra på för någons skull. Vill personen inte ha mig för den jag är, behöver den inte få mig alls. That's it. 


Menmen, det finns gladare saker att snacka om här i livet! Idag testade jag och Yrs det "nya" konditoriet Hedback's, haha. Gott vare och hoppas på fler såna stunder! Imorn bär det av till Ludvika och underbaraste Sandra!Längtar som fan! Fasiken va kul vi ska ha! Kanske testa fula kläder? ;)   

see ya when I get back /Nat

 


Kommentarer
Postat av: ida enfeldt

Sjukt bra skrivet! och vad mysigt med kafe;) Ses snart pussss på dig

2009-10-16 @ 10:29:17
URL: http://idaenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0