I don't know what it is that makes me love you so... lalala

                                                                  
Japp, sådär såg resultet av min matlagning och kalaset hos Ida & Marthe ut igår. Mycket lyckat! Stannade hos flickorna till elva och hjälpte dem med historialäxan de hade. Haha, tack Marthe för de fina komplimangerna, men jag tänkter inte bli historia lärare, haha. Slapp dag idag och slapp dag imorn också (halv studiedag), extremt skönt om ni frågar mig! Hoppas på att leveransen från H&M kommer imorn, det vore super. Sen skulle det inte göra något om skolkatalogen kom heller.. men det kommer väl att ta några år till! Mycket saker är det som ska göras också.. faan. Jobba ikapp i matte (som typ hela klassen ligger efter i), kulturhistoria - blä, svenska x2, och musikläxorna också. Wiiihooo....eller inte! Menmen, på fredag (då vi får älglov, haha!) bär det förhoppningsvis av till Kvillsela med Ulrica, Marina och Evelina, och på måndag blir det nog en tripp ner till Ludvika till kära Sandra där jag stannar några dagar, sen blir det vidare mot Stockholm några dagar och till sist hem igen! Men inget är förutom helgen är säkrat så vi får väl la se hur det blir! Nu däremot blir det lite mother - daugther time innan jag far upp till Caath och myser med henne! peace n' love


Volbeat - Only wanna be with you
                                               

                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0