sött/surt

Åh, så jäkla underbart att New Moon premiären är säkrad! Beställde biljetter igår! Nu hoppas jag bara på Paramore biljetterna som Evelina mejlade efter igår! Det vore typ perfa. Jobb på manhattan imorn vilket är = cash! Hoppas på lite kosing och sen får jag också lönen för förra månaden av pappa nästa vecka om inte redan imorn. Haha, sen kan jag ju säga till alla som vet, att mitt försök att hoppa av Lucia grejen inte gick så bra... Jag fick inte hoppa av så nu får jag hoppas jag att jag inte blir vald till de sista sju! Stå där och visa mitt fula jag och skämma ut mig inför hela lilla Malung -nej, skulle inte tro det va. För fin är jag då inte. Jovisst, jag är musiker och jag står jämt på scen för lilla Malung men det är liksom en annan femma för då är jag liksom jag. Nat the rocker ;) Lucia är inte riktigt jag. Menmen, ingen idé att stressa upp sig för något sådant! Stressen får jag vända till skolan ist! Igår var jag fan enda från min klass i skolan! 1 av 8, bra grabbar! (Y) Immunförsvaret är på topp, haha! Hur mycket handsprit vi än använder så funkar det inte! Jaja, whatever vi var fyra st idag iaf. Rolig ensemble! Men jag känner mig så wierd när jag är runt pojkar alla dagarna hela dagarna, så annolunda mot annars liksom. Men hur mycket jag än är runt/med the boys så förstår jag mig fortfarande inte på grabbar! Hahaha, men det är meningen så. Kvinnor ska inte förstå män fullt ut och tvärtom! That's life and life is a mystery. Men nu börjar snart EMA så jag ska dra och bädda ner mig i soffan! See ya


/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0