julklapp? hjälp?

Long time no see! Nu är det tid för julklappsinköp! Inte minst till mig själv. Tro det eller ej så jag faktiskt snackat till mig en dator... tror jag iaf! Meeeeen, jag har problem att bestämma mig och jag måste ju hålla mig inom en viss prisklass också ;) haha, men jag tror jag kommit fram till vad jag vill ha för en - och den passar mammas och pappas plånböcker ypperligt! Eller ja mormor och morfar får nog också vara med och dela och antagligen jag också - om jag vill ha andra/extra högtalare dvs..

Vad tycker ni? Duger den åt mig kanske? Jag gillar den iaf!



Acer EME525
15,6"
2 GB interminne (det är ju bara lilla jag som ska ha den, höhö, och jag har redan en extrern hårddisk)
160 GB HD
Windows 7 Home Premium




Kommentarer
Postat av: yrsa

är det den som kostar typ 3999? :p

för den ser nästan exakt ut som den jag nog ska få, tror att den kostade så :)

i onoff tidningen?

2009-11-30 @ 17:35:04
Postat av: nat

Yes, det är den! :P skulle få en annan men mamma ville att jag skulle ha en med windows 7, så jag bara visst! :)

2009-11-30 @ 19:06:37
URL: http://nataliemorravej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0