is this gonna really gonna work?

Det var någon dag sen nu! New Moon var urbra, går inte att jämföra med Twilight eftersom de är totalt olika! Det vart allt några tårar så näsdukarna var till stor hjälp, haha. Tack Evelina!
På onsdag blire spelning i cafeterian och det kommer gå superbra! Det känns verkligen så. Däremot är jag inte riktigt säker på lördagens spelning... Det håller på att ta livet av mig. Och sen var det ju skyltsöndag nu på söndag och det betyder att vi lussekandidater ska visa upp oss, MAHA! Hoppas jag ramlar av podiet, haha! Närå, det kommer gå finfint.
Sen har man gått och mått urdåligt i snart två veckor, sjukstugan kunde ju naturligtvis inte göra något. MEN! jag var då så smart att jag kom på lösningen själv. Jag kom nämligen på att jag aldrig läst biverklningarna man kan få av min medicin, haha, och det visade sig att alla de symptom jag har haft har helt och hållet berott på min magmedicin - underbart. Äh, va fan livet. Balans TACK!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0