broken

jag är inte broken men mammas computer är så jag lånar brorsans. Hans ljud är helt super men jag har ju inte mina saker på den så.. och jag får inte koppla in min externa hårddisk med mina saker heller... äh, jag njuter av ljudet iaf! Hårdrock for life säger jag bara! Def Leppard, Guns N' Roses, Velvet Revolver, Mötley Crüe, Metallica, Motörhead, Ozzy, AC/DC, Firehouse, Warrant - mmmmmmmm! Har "näringslivsvecka" den här vecka vilket innebär att vi kommer att ha en massa skit-föreläsningar som inte alls rör oss esteter. Vi vill ha riktiga föreläsningar av musiker föfan! åhhj, det är dessa veckor jag verkligen, verkligen ångrar att jag inte tog chansen och flyttade. Det gör mig lite deppig men va fan, gjort är gjort och jag tänker inte svika min klass nu när det inte är mer än ett och ett halvt år kvar... men det är väl vad man gör det till! Hoppas man kan driva på Bengan lite så vi kan få åka till stockholm på studieresa eller på någon mindre konsert eller nâna. Vi får väl se! Det finns hopp! Åh, sen har det snöat idag och det är helt underbart! Hoppas det lägger sig snart. Ska dra och mysa ner mig i soffan, kolla på någon schysst rulle och käka pepparkakor så jag är snäll till jul ;) see ya


/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0