the same procedure as every year James!

Yes, då var det typ slut på julen då! Nu taggar vi för nyår! Hoppas det blir bra i år! Inte för att det inte brukar vara det, men för att vi alltid hamnar på fel ställe, haha. Jag förstår inte varför Malung inte bara kan göra som på alla andra ställen; ha en stor jävla feting fest! men nä,nä det blir alltid utspritt på typ 100 olika ställen och ingen har egentligen riktigt, riktigt kul för det är alltid någon man saknar på festen. Är det inte lite så, malungsbor?

I vilket fall som helst har julhelgen varit rätt skön! Jag önskade mig en dator och det fick jag, eller jag o morsan ska och inhandla den imorn! Härligt, härligt! På juldagen vart det en helkväll med de bästa brudarna! Det slutade väl inte riktigt som vi hoppats men äh, another time girls! Igår blev det "lilla julafton" med my best friend, best of all best friends - Sandra! Hon trodde jag hade köpt underkläder till henne, men där hade du allt fel! För vinglas vare, haha. Själv fick jag ett urfint skärp av henne! Blev så där lagomt kär i det! Fick ett skärp av Cathrin också, som också var assnyggt och som jag också är helt kär i! Båda svarta med nitar, men som tur va inte lika! You guys know me quite well! Menmen, ikväll blire att cheka in Avatar och evetuellt även New Moon (!), we'll see..

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0