Nat likes it!

Jobbig morgon, men hade Sandra vid min sida och det gick bra! Allt är himla jobbigt just nu, men det kommer gå fint! 

Iaf fortsatte dagen med att gå ner på Expert och välja mig en dator. Velade lite, men valde en Acer aspire 5532 och är skitnöjd! Dessutom var det någon som inte kollat riktigt vad han hade köpt för dator och kom på att han ville ha en med bättre grafikkort så om jag ville köpa den datorn för 500 billigare än en oöppnat så fick jag. Han hade bara öppnat den, inte ens installerat den så jag tog den direkt! Vilket kap! Fick faktiskt till och med försäkringen som inte ingick! de är jäkligt schyssta på Expert här i Malung!
Sen bar det av med systrarna Danielsson till Mora för att fynda på rean! Mycket malungsfolk var det som vanligt och alla godbitar var ju tagna såklart, men några fynd blev det allt.
Dock kvarstår den stora frågan; VAR FAN SKA MAN TA VÄGEN IMORN?!


/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0