Back again

Yes, i'm back from beautiful London now! har faktiskt varit det i lite drygt två dagar. Resan var helt jäkla freakin awsome! IGEN, IGEN, IGEN! Menmen, nu är jag tillbaka i fuckfacemalung och alla förbannde problem, men också till mina underbaraste! Madame Toussades, the eye, tower bridge, towern, buckingham palace, hard rock cafe, V.I.P, fina hus, fina gator, rent, smutsigt, pubar, barer, club, öl, whiskey, cider som smakade äckel, underbart, sol, varmt, shopping, fräna butiker, dyrt, billigt,  jaa allt det där är London! Helt underbart! det finns såå mycke att berätta men jag orkar inte skriva annat än att: JAG FICK TA PÅ SLASH AKA. MIN IDOLS GITARR!
Här kommer iaf lite bilder :)

  Telefon utanför hotellet
Telefon utanför hotellet
   Kensington Gardens som jag bodde alldeles bredvid
 Kensington Gardens
   Mina nya älsklingar! <3


   British Museum

   Madame Toussades. me and leo, haha

  Min hand på Michael Jacksons!
 
   Hard Rock Cafe! Yeeah! :D

    Jag fick stå bakom baren! och en kille i personalen frågade efter min autograf så att han hade den när jag blev känd! x)

   BIG BEN

  Houses of Parlament

  Beefeater!

  Slash grejer och Paul Stanley (kiss) stativ!! :D :D

  Sen en liten bild på mig då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0