Fan ta sammanfattningar!

Ont i magen, känns som mensvärk (sån jag hade innan jag började ta piller för att jag skulle slippa ha så ont så att jag spydde) men det är i princip omöjligt då en sådan inte kommit på tal på över 2 år (hoppas ni anteckningar my nasty facts here). Öronen är förstörda, rena skräckexemplet på latexallergi och varken Ipren eller örondroppar finns till hands. Räddare i nöden? Tvivlar på att en sådan existerar.. Mamma tycker akuten, 1177 säger "det är inget om du inte har feber". Nähä, okey. Dessutom ska my re-written summary vara klar senast 17.00, något jag OM jag koncentrerar mig är färdig med om max en timme. Men jag skulle vilja jämföra smärtan med förvärkar (något jag visserligen aldrig haft) och vem fan skulle skriva en akademisk skrift i den stunden?

Och som en liten extra touch denna skitdag så snöar det ute och jag måste absolut fortsätta möblera om i min sammanfattning. Hoppas min genomgående sarkastiska ton väckt ett litet skratt inombords och att ni får en fantastisk dag (fucktards). Fridens liljor.

Ps. jag vill ha min mamma och min moster här nu. Dalta mig, plz. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0