chase the wind and touch the sky

Hallå! Här var det var det bra dött... Har haft oändligt mycket att göra de senaste dagarna faktiskt! Fredagskvällen slutade med att jag hoppade in och jobbade på Kåren som fyllde 1 år (!!!!) efter att ha fått hjärnsläpp gällande talet. Jag ska skulle åka hem strax innan två, men med 760 gäster som skulle ut och städas efter var klockan halv fem när jag äntligen låg i sängen. Lördag dag gick bara åt att skriva tal, tal och lite mer på talet... Men när det äntligen var färdigt stack jag till Kåren för att sätta igång med de 100 fördrinkar jag fått i uppgift att ta mig an. Dem var  blev väl godkända och det var en grymt bra jobbkväll! Jag och Nina var så jäkla synkade!

Söndagen fick det bli finslipning av talet och filmkväll, hur skönt som helst. Och igår? Igår var dagen D. Tal. Det gick sjukt bra. Är väldigt nöjd och det verkade min mentor också vara. Sen dampades det lite med Jonatan och Henke på eftermiddag/natten! Haha, kärlek till dem alltså.
 
Ska strax slänga mig iväg till Espresso House och möta upp Micke som är hemma från Malta för nån vecka! Sen får vi se vad kvällen bjuder på. Vin är det enda jag vet, hittills, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0