Ännu ett fint betyg i universitetsbagaget!

Ja, nog lönar sig allt slit till slut.. Hoppas att jag gör lika bra ifrån mig på nästa arbete för då får jag mig ett finfint betyg i slutet på denna kurs. Yey! Tills på fredag ska en sammanfattning på 200 ord vara gjord, ganska lätt match. Läste mitt material idag och har försökt börja skriva. 200 ord går snabbt, därför kommer jag till en början skriva alldeles för mycket för att sedan ta fram det som faktiskt är mest relevant och göra alla meningar så komplexa som möjligt. Kort och koncist, som vi blivit tillsagda.
 
Tränade ben och mage idag, skakade när jag skulle gå hem. Ganska härligt ändå. Jag åkte dit vid ett men kom inte till gymmet förrän strax innan tre. Går man in på Kåren kommer man fan inte därifrån. Imorgon blir en lång skoldag från 9.15 till 16.00, sedan klippning och fika med Malin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0