2 rum och kokvrå

OM ni skulle ha missat det så har jag fanemig faktiskt äntligen fått mig en lägenhet! Hell yeah! Det blev via ÖBO tillslut, ganska skönt ändå för då har jag hyresfritt alla somrar och slipper lägga pengarna på det. Kontraktet är skrivet men jag jobbar så sjukt mycket att jag faktiskt inte har tid att åka ner och hämta nycklar och checka in mitt nya, fina, alldeles egna HEM. Inte tillfälliga hem, utan hem. Dem har faktiskt varit väldigt förstående angående det att de skickade bilder på lägenheten så att jag skulle få lite hur det såg ut! Ska försöka åka första veckan i augusti och kika och hämta nycklar och eventuellt också flytta mina grejer, hehe. Är så jäkla pepp, vill bara flytta in på en gång! Men innan dess måste jag tjäna kosing så att, framförallt, en ny säng kan inhandlas!

Fick lite extra jobb denna vecka och nästa, men på onsdag bär det äntligen av. Har väntat så många år och nu ska jag få se dem. Def Leppard. COOLT. Ska spendera halva dagen i själva Uppsala först med en efterlängtad Emma och barnen. Sen på torsdag morgon så bär det vidare till nästa destination, Malmö, och en annan mycket efterlängtad person!



Not bad, huh?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0