This is fucking awesome

 
 
Jag törs lova att att den här låten spelas varm just nu, både hemma och på nollningen! Så jäkla catchig, man fastnar direkt! Känns som att min musiksmak återigen når oanade höjder. Men det är bra, för då tjatas inte mina absoluta favvolåtar ut.
 
Vilodag igår, chillade runt lite på stan och köpte nya hörlurar sedan jag lyckats spränga mina eller ja, den vänstra strejkade på slutet helt enkelt. Käkade fin söndagsmiddag gjorde vi också! Sen fastande vi i en massa filmer, sjukt rastlösa dock, så vi tog en nattpromme sen!

Började dagen med att tvätta, fixat mig nu, käkat lunch och städat runt och nu chillar jag med massa skön musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0