Up up and away!

Fan vilken dag det var igår! Jag var bagheera ur Djungelboken igår, det var de flesta andra i vår otroliga sektion också! Och sektionskampen? Vi vann med stor marginal. Sug på den ni andra! Sobra är säkerligen sugna på revansch idag och det vankas dodgeball alldeles strax! Vi måste verkligen ta det den här annars lär de vara sjukt kaxiga och jobbiga ikväll..

Sen är det afterskifest ikväll!! Känner mig redan som hemma, haha. Allt som saknas är att Partypolarna spelar..! Ja, och så saknas mina täckbyxor och goggles som antagligen ligger på posten. Mamma kastade post id:t. Smart. Jag kan alltså inte ens se vart det är. Så får försöka lösa det på något vis. Jag ska vara snyggast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0