Be as strong as the seas are stormy

Pluggat, pluggat och pluggat. Låg lite, ytterst lite, efter. Men nu är jag inte det längre. Imorgon ska det bara fokuseras på talet som ska hållas på måndag eftermiddag. Ska strax till att laga lunch innan det bär iväg på gymmet med pöjkon. Har suttit och utformat ett pass som liknar "Beginners 300 workout" (150 rep), som går inte ut på att ha snabbast tid, så tror jag fixar detta faktiskt. Målet är väl att jag om ett par månader kanske kan göra det äkta passet. Har kollat runt och det verkar så himla könsbestämt på att bara män gör/kan göra det så jag tänker gå mot strömmen och testa ändå. Men inte med 60 kilo, det är för tungt för en sån liten människa som Natalie Morravej. Mitt mål är alltså att blir starkare till skillnad från männens mål som är att se ut som Gerard Buttler.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0