Lämna det bakomflutna framför dig!

Och så har jag kommit till denna kväll som jag längtat till lika mycket som jag egentligen varit rädd för det. Sista kvällen i Mlg. Mjaaaaa, nog får man lite separationsångest såhär när det kommer till kritan men det kommer att gå fint! Hade ju hellre velat åka idag och det kunde jag för visso ha gjort men då jag inte kommer att ha ett eget "hem" så är det enda som ska göras kika till stället jag ska tillbringa närmsta veckan i, fixa busskort och grejer och sedan ta mig till nollningen, wiiihoooooo. 5 år, haha. FEM år ska jag plugga. Det kommer att gå snabbt. Mötte en snubbe idag som reagerade stark när jag sa fem år - ska han säga som gått på gymnasiet i fyra (idrott), haha.

Galet nervös är jag. "Det är bara ett helt nytt liv som väntar", jo jag tackar ja! Började dagen med en promenad, skulle väcka Karl men till min stora förvåning - förlåt mig - ALLAS stora förvåning var han redan vaken. Tog en avskedskaffe och sedan drog jag. Var till bästis för ett tag sen också, kändes tungt att kramas hejdå när man praktiskt tagit suttit ihop i si sådär 15 år. Och sen mamma. Lilla mamma. Jag kommer ju att komma hem haha, det är ju inte som på 1800-talet då man åkte och aldrig mer kom hem. Malung står kvar...
 
Köpte mig världens bästa godisburk idag. Kommer inte att slänga den. #starwarsnörd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0