Fredagslyx!

citronmarinerad kyckling, rotfrktsgratäng och shirazsallad!
 
Använder mig fortfarande av samma paket kyckling som jag köpte förra veckan, haha. Ekonomiskt och bra (och gott!). Här köpte jag bara gratängen, en citron, en gurka, en tomat och en lök = 20:-. Det behöver återigen inte vara dyrt att äta riktigt!
 
Spenderat dagen ute på stan, tagit en fika med en vän och inhandlat en ny ögonbrynspenna. Nästan pinsamt att säga att jag är så snål att jag väntade tills min gamla penna fastnade i vässaren! Skulle egentligen ut ikväll, men ska upp tidigt imorgon så vi får väl se, kanske blir en öl ute i alla fall! Men jag har faktiskt my weekly ta-hand-om-dig-själv-kväll ikväll!

och nästa helg kommer Mändü och Erica hit!!! Längtar som en liten gris efter dem! Och jag ska provjobba också! Men innan dess ska jag ha läst ut en 365 sidor lång bok och tagit mig igenom 2 seminarier och påbörjat min tenta. Sjukt tuff vecka!
 
Men nu ska jag återgå till min spa-kväll, ha en fin fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0