Det snurrar i min skalle!

Tjeeeeenare allihopa!
 
Riktigt bra kväll igår - vi tappade INTE bort varandra. Fantastiskt! Jag och Petra, min roomie, startade med varsin drink här hemma för att sedan dra till lite olika förfester. Började min kväll med klasskompisarna men drog vidare till mina fina flickor! Familjen körde fullt ös på Kårhuset, många hade sjukt bra förklädnader (en snubbe var Orc - så jävla bra! Kan tillägga att han vann bästa kostym) och vi dansade som bara den!
 
 
Jag vet... jag MÅSTE ge mig med att bara lägga ut instagram/mobilbilder.. Sen min "bra" kamera blev stulen så har jag liksom inte haft orken att ta kort med den "dåliga". Den är ju inte SÅ dålig egentligen, men den har ju definitivt fått en försämrad kvalle efter att ha varit med på Sonisphere 2010, regnigaste festivalen ever och blivit påkörd av en minibuss på Alperna... Men jag ska skärpa mig.
 
Ikväll blir det myskväll med tacos och massa annat gott här hos Fam. Andersson-Morravej och imorgon skola och lägenhetsvisning (får väl se hur det går..)! Ha det gött och missa inte Solsidan mina vänner!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0