Julklappsspaning!

Hallå i stugan!
 
Såg att det snöat hemma i morse... här regnar det och är rått och äckligt. Ge mig den jävla snön nu, nu, nu! Hoppas det finns så det räcker och blir över när jag kommer HEM på fredag! Vill ni ses är det bäst att påminna mig så att jag kan skriva det i kalendern..annars glömmer jag bort det..
 
Efter att ha upptäckt att vi inte hade VFU idag så drog jag och Casper på stan för julklappsspaning - för min del alltså. Casper köpte ett kavaj för 2.400 lax istället, haha. Har riktigt dålig fantasi vad gäller julklappar i år. Antagligen för att jag har alla möjligheter i världen typ. För mycket att välja mellan. Men, jag tror jag har löst allas klappar ändå. Det blir bra.
 
Fick hem mitt nya skal till phonen idag också, asfint är det! Telefonen är ju rätt liten utan skal men bli en koloss med, men det är fan värt det. Jag kan inte stoppa den i bakfickan längre. Den blir inte repig heller. Det är alltså en sån som går hela vägen runt om det inte framgår på bilden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0