En mycket lycklig fröken Morravej!

 
Åh, ja! Ja, ja, ja, ja! Idag älskar jag livet! Jag är helt i extas, gläjden sprudlar och jag kunde inte vara mer nöjd! Bästaste lilla lillasyster ringde igår efter mitt bönerop(?) angående Slashbiljetter och sa "hur mycket kostar dem och när släpps dem?". Men så rullade det på med grymma nyheter! Mina anledningar till att vara lycklig idag är:
 
  • Jag blev godkänd på min VFU (fanns väl egentligen ingen anledning till att jag inte skulle bli det men..haha)

  • MUMFORD AND SONS släpper mer biljetter på fredag - vad var det jag sa?!

  • Det presenterades att Justice kommer till Sverige i juni, craaaaazzy!
  • Jag BOKADE (om ni inte fattade det) nyss biljetten till Slash och kommer att ha den i handen imorgon (för att sedan ge den till mina syskon som betalade den så att dem får slå in den till jul, hehe)!!
 
GAAAAALEEEEET! Haha, jag verkligen breddat min musiksmak de senaste åren, haha. Jag älskar hårdrock men jag älskar a whole lot more than that as well....!! Justice blev jag totalt frälsta av efter en deal på Hultsfred i somras, ingen dålig deal känner jag nu såhär i efterhand - dem är sjukt bra på vad dem gör!
 
Och Mumford and Sons...sånt har jag alltid tyckt om men dem är extraordinära.. bästa som finns att lyssna på när man sitter på tåget och kollar ut över landskapen som flyger förbi samtidigt som man drömmer sig bort♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0