Man ska vara rädd om hälsan!

Gamla tanten Natalie, snart 20 år är hon och beter sig som 60... Nej, de senaste dagarna har jag haft någon konstig feber som drabbat mig några timmar om eftermiddagarna. Har blivit högröd i ansiktet och öronen har lyst röda under mitt mörka, tjocka hår och omeprazol har intagits varenda dag... Har känt mig oerhört hängig och lagt mig mellan 22-23 om kvällarna och vaknat 7 på morgonen - av mig själv. Urtrött och utan feber. Ser ut som jag inte har sovit på flera dygn. Need to sleep. 
Hemma på lunch nu, jobbar hela långa dagen idag sen är det heeeeeeeeeeelg. Inget Eldkvarn på HC för mig imorgon (får bli en fredags/lördags öl i gott sällskap istället), sparar mig till Mustasch på Harrys på torsdag! Hell yeah! Ska nog försöka att inte göra nånting alls så att jag blir frisk rakt igenom. Har spelningar på G, så det gäller att hålla hälsan i trim!




Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0