Midnattsloppet 2012, Sthlm!

Godmorgon!

Har varit uppe sen sju, stack iväg på gymmet direkt efter frukost och nu sitter jag här och känner att jag vill spy ungefär. Men det går över ganska så snart, haha (magkatarren som spökar lite).

Har ju sen innan jul tränat ganska mycket, nästan varje dag för att vara ärlig och det börjar att märkas på min uthållighet. Konditionen är riktigt bra och styrkan i armar, ben, rumpa, rygg och bål är bra mycket starkare än vad den varit på länge. Dessutom har jag ju tränat fram min kropp också, lite mer figur.

Som ni vet så är det alltid kul
att ha mål med sin träning. Mitt första mål var att träna så att jag fick igång mitt ätande, andra målet var att med kombinationen mellan träna och äta bra kunna finna mitt glada humör igen och tredje målet var att öka min kroppsmassa, gain a few pounds och öka mitt BMI (låg på 16.7 som sämst) och jag har faktiskt gått upp några kilon (bara muskler, babe) - jag jobbar fortfarande på detta såklart!

Mitt fjärde mål nudå, är ett gemensamt mål med en vän. Vi har nämligen bestämt oss för att springa Midnattsloppet i Stockholm. Grymt taggad inför detta! Det blir liksom en rolig grej - det är ju trots allt bara en mil rakt genom stan! Ska köpa mig en startplats nu i veckan! Är ni också sugna på detta kan ni besöka midnattsloppets hemsida HÄR!



Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åååh jag vill också!

2012-03-13 @ 11:27:59
URL: http://jeennifeera.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men alltså Nat! jag kan inte springa ^^ Tänkte börja med ett program nu så jag klarar av att springa 5 km i slutändan, vart så pepp efter ditt inlägg, så snart ska jag ut å springa! :)

2012-03-13 @ 16:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0