Skillnad på hår och hår..



Imorse vs just nu. Lite skillnad men ändå inte drastiskt! Underst av hela håret är det nästan svart, det är brunsvart mest mot det svarta hållet och håret är lite längre än på bilden faktiskt! Då den som klippte mig sist måste ha varit vindögd eftersom det var totalsnett så blev det lite mer klipp än väntat på längden men inte kortare än att det kommer att ha växt ikapp sin gamla längd på lite mer än en månad tror jag vilket är jävligt nice! Tack vare att jag använder mycket inpackningar, sällan plattar eller lockar det och använder värmeskydd när jag blåser så var håret inte slitet nästan nånting - använd inpacknig folket, det räddar erat hår!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0