don't believe the mask it adapts to any lie

bilder som får summera helgen!


det har varit kallt men jag har varit ute på både en, två och tre promenader trots det!


ja, det här ölbilden får representera både fredag och lördagskvällen eftersom jag var ute båda kvällarna och tog någon i gott sällskap!


varmamackor och varm oboy med la familia, kör på vardagslyx och har kantarellstuvning i!


och vi avslutar med fingret eftersom jag känner frustration och fick raseriutbrott igår, någon som känner igen sig? Just say fuck you and smile that sarcastic smile!

ni får även en av mina favoritlåtar just nu;



Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Den sista var ju sjukt snygg å coool bild på dig!! :O

2012-01-24 @ 17:33:45
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0