superstarkasilver....natalie?

God eftermiddag!

It's a b-e-a-utiful day som Mr Ventura skulle ha sagt! Började repa 9 i morse och var klara vid 13.30 ungefär - superhärligt gäng musiker så det kommer bli kalaskul ikväll! Ingen av dem trodde dock att jag var blott 19 år, haha, dels för att jag vågade mig på såna här spelningar och dels för den väldigt stora, mogna röst. Fina komplimanger för en musiker som moi! Då känner man sig stolt över allt slit och släp.

Ätit snabblunch, duschat, sitter nu med håret i turban och funderar på vad jag ska ha till mina silverbraller...svart eller vitt eller djurmönstrat? Linnea hoppar snart på bussen i Sälen (hoppas jag i alla fall!) och sen blir det lite middag innan det är dags för soundcheck. Innan dess skall dock både naglar och smink vara klart. Hehe..


"Hur kan det komma sig?"
"Aha, jag mötte stålmannen i hissen i morse"
"Jag har lite grön kryptonit i fittan, fick, i fickan..."

Laddad som fan inför ikväll men hinner jag med en liten powernap eller ska jag kompensera med kaffe? Kaffe va?

OBS! Mitt set börjar mellan 22-22.30 så VAR DÄR TIDIGT FOLKET! Ju tidigare ni kommer desto mer får ni ut av kvällen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0