Sista natten!

Nuså, nu har jag avverkat första terminen, dock inte första kursen, här i Örebro! Sista natten här i Baronbackarna för att efter jul flytta in i min egna lya - och det ska bli så jävla skönt!! Har föreläsning imorgon och ska hinna med sista klapparna, men bokar tåg till 14.00 iaf, så imorgon den här tiden sitter jag nersjunken i soffan med mammas mat i magen! Ska faktiskt bli jävligt skönt att få komma hem och bli ompysslad, träffa alla min sjukt saknade vänner som bor där hemma, någon annanstans i Sverige eller som varit ute och rest eller bor i andra länder nu! Reunion på juldagen blir! Känner på mig att det kommer att vara fullt upp de närmsta veckorna men det kommer att vara mysigt!
 
Har verkligen haft några riktigt fina månader här med en hel drös med fina nya vänner och bekanta och jag längtar tills vårterminen och vårnollningen sätter igång! Ska bli så himla kul! Vi ses efter jul och nyår, Örebro!
 
 
so long, suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0