Nyårsklänningen inhandlad!

 
Jag hade väl kanske lovat mig själv att jag skulle ha en färggrann klänningen. Jag ska inte säga "för en gångs skull" för de senaste klänningarna jag köpt har varit i blått och orange - faktiskt. Annars brukar jag väl vara fröken svartklädd..eller ja, kanske mest förut. Jag har ändrat mig en del. Så mycket svart tycker jag ändå inte att jag använder nå längre. Men efter att ha testat hur många klänningar som helst i olika färger och former (och prisklasser för den delen, hehe, alltid kul) så blev det denna. A new little black dress och jag är nöjd! Det finns ju pråligare och jag hade nog önskat något extraordinärt men accesoarerna får göra jobbet.
 
Lång dag i skolan, kändes antagligen längre än den var eftersom jag var nästintill blind. Glömde glasögonen hemma, jävligt smart gjort. Tror ni jag såg något på föreläsningarna? NÄ! Ulrika kom och hämtade upp mig på skolan efteråt (med glasögonen i hand, tack så hemskt mycket!!) så åkte vi till Marieberg och kikade runt lite! Jag handlade flyttkartonger, haha, för när veckan är slut ska alla mina saker vara ihoppackade så att flytten sker smidigt när jag kommer tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det där med svarta kläder känner jag verkligen igen mig i. Men jag försöker också handla lite andra färger. Men det blir typ ändå samma färger - lila och vinrött - mest för att jag tycker det passar så jäkla bra med svart. Men svart passar ju till allt. Och det är ju lite mer rock 'n' roll.

Svar: Haha, alltså jag är exakt likadan! Brunt, beige, vitt, LILA, vinrött och några enstaka marinblåa plagg men främst svart. Svart är ett säkert och snygg kort! Alltid! och som sagt, lite mer rock n' roll ;)
Natalie M

2012-12-20 @ 18:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0