Ingen röst!

Repade i sex timmar igår, hann vara hemma i 45 minuter för att sminka mig sen drog jag till en vän och grillade (slängde i mig mat) och drog sedan till Tom's för att trubadura - stressigt värre! Inte min bästa spelning direkt. Inte för att vi spelade dåligt (tabbar javisst!) men för att vi hade aningen för lite låtar och publiken trots trettielva försök att få igång dem inte var riktigt på! Vi gjorde vad vi kunde, det är det viktigaste, man spelar för de som lyssnar!

Finaste flickorna Linnea och Julia överraskade mig genom att komma ner från Sälen, ni är så underbara!! Fick även Thorsan som varit i USA ett helt år! Har dock ingen röst kvar idag, alls. Försökte mig på ett "tack" till mamma men det "haa", skiter i att snacka idag. Tänkte rädda mig själv igår med en whiskey men jag tog en halv sipp, sen gav jag upp. Försökte även med öl, tog 2 klunkar sen gav jag även upp det, var inte på hugget, haha.

Ha en bra söndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0